sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

craycray

Izzie tilas AIDON Rohkelikko-kaavun, oon velho nykyään.
Perjantaina oltiin Tonjen kanssa laiskoja, ja se oli myös vähän kipee, joten peruttiin suunnitelmat mitä meillä oli muiden vaihtareiden kanssa :D Aloitettiin katsomaan Ylpeys ja Ennakkoluuloa, sitä sarjaversiota mikä kestikin aika kauan ja jatkettiin sitä sitten lauantai aamuna. Oltiin kutsuttu Mary ja Izzie meille yökylään, koska meidät oli kutsuttu keikalle yhteen baariin. Hengailtiin siis alkuillasta meillä ja illemmalla lähdettiin vähän keskustaan pyörimään ennen kun mentiin sinne keikalle. Siellä keikalla oli ihan sairaan kivaa, tutustuttiin uusiin ihmisiin ja juteltiin niiden bändin jäsentenki kanssa ku Iz tuntee sen laulajan. Anteeks, kuvii ois ollut sairaasti, mutta kaikki muut on pakko sensuroida ihan teidän omaksi parhaaksi... :D
 
Armoton kuva mut mun besu Izzie <3
Tänään ku päästiin eroon vieraista niin käveltiin Tonjen kaa keskustaan ja shoppailtiin vähän. Mä ostin mm. uudet farkut, sillä tällä viikolla totesin ettei mulla oo yksiäkään farkkuja mitä oikeestaan kehtaisi käyttää julkisesti (yksissä kynsilakkaa reidessä, yksissä armoton rasvatahra ja yhet revenneet haaroista) :D. Äskön kattosin Crazy.Stupid.Loven Ryan Gosling on niin kuumis!! Nyt on vähän kurkku karhee eilisen jäljiltä, täytyy tsekkaa mitä aineita mul on huomenna jos ehkä oon kipeä..:D

Pus t. me

3 kommenttia: