tiistai 19. maaliskuuta 2013

höps

Unohdin silloin kertoa, että oliks se toissa viikolla meillä oli UKn opetusministeri David Laws vierailemassa meidän koululla. Sitä sai mennä vapaaehtoiset katsomaan ja kaikkien piti etukäteen päättää kysymys, jonka voisi sit kysyä siltä. Mä ja mun bisnesope keksittiin mun kysymys: "Suomessa yliopistossa opiskelu on ilmaista, miksi näin ei ole UKssa?"Siinä se sitten vastaili muiden kysymyksiin, mutta se selitti niin pitkästi että vaan muutama tyyppi ehtis kysyy niitten kysymykset. Sit ku aika oli loppumassa niin se mun bisnesope keskeytti sen ja oli et "Anteeksi, mä haluaisin et Sofia kysyisi sen kysymyksensä." Kysysin sen ääni väristen (vielki kyl pelottaa puhuu kauheen ihmislauman edes englantia, jotenki kauheet paineet aina et menee sanat sekaisin :D) ja se yksinkertaistettuna vastasi vaan ettei niillä oo rahaa. In your face!!! Ja sen tilaisuuden jälkeen yks toinen kansanedustaja tuli vielä sanomaan mulle et "Sofia, mä kyllä äänestäisin tuon suomalaisen tavan puolesta." Jej!!
Pääsin kunnon fiiliksiin siitä crazy.stupid.lovesta :D Ainiin, oon aivan rakastuneen koukuttunut Pinterestiin suosittelen kaikille. Se kännykkäsovellus on mun uusin heikkous, saattaa alkaa vaikuttaa mun koulumenestykseen... Etenkin kun siel voi hakee erilaisilla hakusanoilla, esim Harry Potter tai New Girl.....tai Ryan Gosling....
Äsken täällä oli just meidän EF-aluevalvoja ja joku ylempi EF-tyyppi käymässä, kyseli vaan mitä kuuluu. Ja tietty kehus meitä!! Koska esim meidän koulu oli lähettäny sähköpostia sille aluevalvojalle, joka sanos että mä ja Tonje ollaan oltu eduksi koko koululle ja se on ollut mahtava tilaisuus niille saada kansainvälisiä oppilaita + ne haluu ottaa lisää ensivuonna. En siis haluu kuuullostaa mitenkään itsekkäältä mut ihan mukava saada hyvää palautetta :) Mutta kauheeta ajatella et ens vuonna tuol onkin jotkut toiset vaihtarit (me oltiin siis ekat ikinä), mitä jos ne onkin ihan tyhmiä ja muutenki, me ollaan ainoot oikeeet!! :((    :D

Menenpäs tästä syömään, näitä sapuskoja tulee kyl varmaan ikävä!

Ps. Koko koulu kohisee, armoton Twitter-kissatappelu meneillään!! Seuraan naureskellen vierestä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti